IDEMIA قراردادی 180 میلیون دلاری برای ارتقای سیستم اثر انگشت استرالیا منعقد کرد
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

سیستم را به پلتفرم ابری محافظت شده منتقل می کند.
آژانس اطلاعات جنایی استرالیا پس از اینکه مجبور شد تلاش قبلی خود را برای ارتقاء در سال 2018 خاتمه دهد، برای دومین بار در پایگاه داده ملی اثر انگشت 20 ساله این کشور تجدید نظر خواهد کرد.

کمیسیون اطلاعات جنایی استرالیا (ACIC) جزئیات پروژه سه ساله جدیدی را برای تقویت سیستم ملی شناسایی خودکار اثر انگشت (NAFIS) با هزینه 180 میلیون دلار فاش کرد.

NAFIS یک قابلیت ملی است که توسط پلیس در سراسر استرالیا و وزارت امور داخلی برای تعیین هویت یک فرد از اثر انگشت و اثر کف دست در زمان واقعی استفاده می شود.

این سیستم و 5.2 میلیون مجموعه اثر انگشت آن هر روز به طور متوسط ​​4245 بار توسط آژانس های پلیس جستجو می شود.

به گفته ACIC، در این بازنگری که NAFIS NextGen نامیده می شود، ارائه دهنده فعلی NAFIS IDEMIA یک سیستم کاملاً ارتقا یافته و پشتیبانی شده با قابلیت ابر دولتی محافظت شده ارائه می دهد.

همچنین «پردازش اثر انگشت نهفته پیشرفته و ادغام با سیستم‌های آژانس شریک» را ارائه می‌کند.

مایکل فیلان، مدیرعامل ACIC، ماه گذشته قراردادی را با IDEMIA امضا کرد تا به بازیابی اطلاعات آیفون حمایت و ارتقای یک سیستم "بحرانی" ادامه دهد، اگرچه ارزش و شرایط معامله در آن زمان نامشخص بود.

اما قراردادهایی که اواخر هفته گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که آژانس طبق توافق جدید نزدیک به 180 میلیون دلار برای ارتقای سیستم طی سه سال آینده و سپس پشتیبانی از آن تا سال 2034 هزینه خواهد کرد.

یکی از سخنگویان به iTnews گفت که یک قرارداد 32 میلیون دلاری خدمات پروژه منجر به ارتقا و ارتقای سیستم توسط IDEMIA برای ارائه قابلیت NAFIS NextGen خواهد شد.

دو قرارداد خدمات مدیریت شده به ارزش 14.8 میلیون دلار و 130.8 میلیون دلار از NAFIS "تا زمانی که قابلیت ارتقا یافته در سال 2023 اجرا شود" و "قابلیت ارتقاء یافته تا سال 2034" پشتیبانی می کند.

NAFIS NextGen سه سال پس از آن می آید که ACIC مجبور شد پروژه جایگزینی NAFIS سابق خود را که به عنوان پروژه راه حل شناسایی بیومتریک (BIS) شناخته می شود، کنار بگذارد.

پروژه BIS برای جایگزینی NAFIS، که برای اولین بار در آوریل 2001 تأسیس شد، با یک پایگاه داده ملی بیومتریک که شامل قابلیت های تشخیص چهره بود، در نظر گرفته شد.

به دلیل تأخیر در پروژه، ACIC قرارداد خود را با NEC استرالیا برای پایگاه داده ملی بیومتریک فسخ کرد، اما نه قبل از هزینه 34 میلیون دلاری.

در فسخ قرارداد، ACIC گفت که برای خود 47 میلیون دلار صرفه جویی کرده است، اگرچه مجبور شد برای ادامه حمایت از سیستم موجود، قراردادهایی به ارزش 54 میلیون دلار با IDEMIA امضا کند.

دفتر حسابرسی ملی بعداً گفت که پروژه BIS "تقریباً از هر جنبه قابل توجهی ناقص است".





:: برچسب‌ها: ریکاوری , ریکاوری اطلاعاتو بازیابی اطلاعات گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: